Sunday, May 18, 2014

Nunup & Toy



dah berhari2 dia dok memujuk tuk beli robot, VTech's Gadget tu
takda maknanya aku nak beli
mahal, rm249.90!!!! ada kat toysworld saja

tapi hari ni uncle, one of bestfriend dia belikan
seronok tul
dah lah malam tadi beli toy anjing dalam sangkar tu
rm35.90 
ehh again if aku takda maknanya nak beli
mala aku takkan bawa dia pii kedai toys

robot tu aku suruh namakan Abu
si dog pula nama Mok
datang rumah je terus leka dengan Abu
siap ajar Abu 1 2 3 & ABC
aku and mak kat
sangat excited lah dia
kesian juga tengok



muka minta kesian sebelum beli Abu tadi
ternyata berjaya
tambah lagi beberapa hari ni
dok merayu-rayu kat uncle dia
awal pagi tadi sebelum uncle turun kerja
sempat merayu juga
which ended uncle belikan juga

nunup gembira
uncle pun gembira tengok nunup gembira
suka manjakan dia
tapi if aku
aku selalu kata 
mami takda duit banyak tu beli tu semua
duit mami tuk beli food, bayar car
the latest gadget aku belikan tuk dia
ialah tablet 
tu pun rm170 je
beli online
so far so good
tuk dia main games

nak kata aku manjakan dia sangat
tak juga, sering kena belasah dengan hanger buntut dia
nak kata tak boleh dimanjakan
tapi dia saja lah permata hati aku
takda dua takda tiga




zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)