Sunday, June 29, 2014

Impian kek & biscuit raya

salam ramadhan & selamat menunaikan ibadat puasa

hari pertama puasa
elok juga fall on sunday
so takda ler teruk sangat perubahannya
sebab relax kat rumah

seharian ngadap PC
ngadap Nunup
gaduh
kemudian bebaik semula
sekarang dia tengah khayal tengok kartun
sekejap lagi tidur lah tu

hari pertama puasa
aku dah terfikir tentang raya
hahahhaaa!!!
teruk kan cam bebudak
bukan apa ahh
tengah fikir
tahun ni aku nak buat kek & biscuit
taknak beli2
tu ler yang tengah fikir nak buat kek apa
and biscuit apa

cam tahun lepas
aku buat lah 3 cake
and adik buat 3 cake
biscuit satu pun takda
tapi tahun ni rasa nak buat
nak rajinkan tulang
sambil tu nak biasakan anak dara aku 
nak ajar dia buat biscuit
(ehh cam ketam, nak ajar anak berjalan
jalan sendiri senget)

dalam fikiran
nak buat oreo cheese cake

n cake lapis roti cheese
sebab tu senang takyah tunggu lelama
takyah masak
masuk dalam peti sejuk saja
mungkin nanti ada lah cari 1 2 lagi
red velvet cheese tetiba in da list :)
 























biscuit so far plan nak buat biscuit marmur
telur rebus
or if rajin belajar buat london almond
harapnya aku ada masa lah ya
yang pasti weekend saja
or malam

hari tu masa gawai
tengok SIL buat biscuit
cam seronok saja
so masa raya ni rasanya nak buat juga
errkk cam semangat bola saja

k lah eh dah 5.45 ni
nak tengok apa2 tuk berbuka
arini buka kul 6.39pm
yang pasti tadi bapa balik dari kampung
ada bawa rebung
yes! dah minta tolong mak masakan
dap! dap!! dap!!


 







zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)