Sunday, July 6, 2014

baru abis tengok gitu2 bola
match Argentina Vs Belgium
dengan 1-0

why aku kat gitu2
sebab tengok sangat pun
sekejap kat bilik 
sekejap ngetop
tapi belum juga tidur2

game kebun bunga aku belum selesai
tu yang tunggu
lagipun mata belum ngantuk
tadi mandi lambat about 11pm gitu
anak pun baru tidur 1.45am tadi
dia layan epic movie kat bedroom dengan mak
then hantar diri kat aku di luar
semata2 nak tidur dalam pangkuan aku

tidur kan dia sekejap
peluk2 cium2
(tu yang dia nak sebelum tidur)
sekejap je terus terlelap
sebab memang dah ngantuk sangat pun

takda yang menarik lately
next week aku lonely
partner in crime aku dah start cuti bersalin
walaupun dia belum beranak
tapi dah start cuti
she might due anytime
dah sarat sangat
tak larat dah kerja
cian tengok dia
lagipun cuti bersalin 3 bulan
so elok juga ambik earlier

so 3 bulan lah aku lonely
sambil tu 3 bulan juga
aku kena cover kerja dia
mampuss makcik!!
confirm kerja cam kartun
terkejar sana sini
errkk!!
stress fikir

k lah nak tidur
dah kul 2.20am ni
tapi yang best nya
esok boleh bangun lewat!!!!
yeaahh!!!!!










zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)