Monday, August 11, 2014

Anak-anak Ku Sayang

hii  
salam isnin!

aku gumbira hari ni
sebab aku on leave
nikmat on leave
dengan cuti public holiday 
adalah berbeza
sebab if public holiday/weekend
banyak kerja tak boleh buat
sebab ofis ni tutup
ofis tu tutup

tapi if on leave
senang je uruskan semua
nak pergi bank ke or office
takda ler begitu crowded
sebab org ramai bekerja
dan yang berurusan
adalah org2 tengah cuti cam aku
org kaum2 ibu

weekend sibuk dengan anak2 buah
Mae, anak adik
ada datang dari Kuching
baru je pulang sekejap tadi
dah beberapa bulan tak tengok
















permata hati kita
sayang 3 orang budak ni

Kakak Nunup
Adik Titim
Adik Mae

so sekarang
if nunup taknak pergi sekolah
selalu nasihatkan dia
kena pergi sebab nanti
kena ajar adik titim & Maymay
kalau tak pergi sekolah 
camna nak ajar kan
so far tadi dia ok je
cuma liat lah nak bangun n mandi
hah! budak tu memang tak suka mandi
selalu mati akal aku
camna nak suruh mandi
asyik takmau takmau
stress hakak!

ni tadi Mae dah balik Kuching
sebab mak SIL jaga
dan dia tinggal di Kuching
sedih juga nak 
tapi nak buat camna kan
dah kat sini takda orang jaga
dah besar skit nanti
boleh lah dibawa ke sini

 ok lah
sekian update kali ni
k bai




 






zzzyy

2 comments:

  1. cakap pasal budak liat nak mandi tu.. samaaaa lah ngan anak aku tu.. memang jenuh ngajak mandi.. tengahari baru die nak mandi..tu pon kene paksa..ggrrrrr...

    ReplyDelete
  2. tu ler aty, dlm sminggu tu if sehari mandi takyah nak paksa dah bersyukur. selebihnya mmg nak nyanyi rap manjang je aku :)

    ReplyDelete

tq, peace :)