Friday, November 14, 2014

aku sekarang ni
selalu je miss perkara2 penting

contohnya cam kek birthday ava aritu
ada ke patut aku tulis
happy 5th birthday 
instead of 4th birthday
langsung tak sedar
hinggalah masa nak tiup lilin tu
ani kata
anak kita 4 tahun lah
bukan 5 tahun
aduh aduh aduh
camna tu pun boleh silap

semingguan ni juga
aku asyik kata kat ava
ni adalah last week bersekolah
lepas tu cuti panjang

masa berwatsup dengan group sekolah tabika ava
cikgu bagitau dia akan bagi report card minggu depan
ehh.. aku cam baru sedar
bukan minggu ni lah cuti
minggu depan!!
aduuuhhh aduhh aduhhh

tapi malam ni boleh lah buat aku senyum
cikgu bagitau 
perkembangan sekolah ava getting better
makin nak cuti
makin semangat pula nak belajar
semua kerja sekolah abis

even kat rumah pun dia rajin menulis
dan mewarna
hari ni dia mengetuai doa makan
cikgu kata
surprisingly she do it fluently
doa makan diorang dalam 3 bahasa
melayu, english dan arab
semua dia boleh hafal :)

sama juga masa diorang menari chicken dance
di family day aritu
terkejut aku tengok ava menari
she menari dengan baik sekali
tak pernah pun aku tengok dia menari di rumah
so memang tak didugalah she can make it

ava ni jenis yang
sangat jarang bagitau apa yang diorang belajar di sekolah
dia masih tak reti nak cerita
tapi if kawan kacau dia
pandai pula dia complain
kurang faham aku

dan 
diakhiri dengan gambar
graduation diorang ari tu


















  






  
zzzyy





No comments:

Post a Comment

tq, peace :)