Sunday, November 23, 2014

Company Dinner

last nite
48th company anniversary dinner
kat meritz hotel
kali ni our branch organised

im not involved directly
just ambik attending yang datang

dinner kali ni selamba je
takda yang excited sangat

dimulai dengan grand entrance tuk 
Regional Mgr & Brch Mgr
pastu speech
pemberian long service award
bagi yang dah bekerja 10, 15,20,25,30 & 35 tahun

pastu food presentation
fuhh!! lega
perut dah berkeroncong
the only food i take aritu, mee goreng @ 2pm
mana tak lapar
dah ler keadaan hotel yang humid, ekon ada masalah
tambah lagi hanya ada satu lif yang berfungsi
memang berpeluh2 dan stress lah menunggu 
tuk naik ke tingkat 7, venue dinner


lepas tu lucky draw
seperti biasa aku memang jarang lucky
nasib dapat table draw

















dapat bakul ni
so cute 
boleh lipat2
and dah pun jadi hak milik Ava
tempat dia bawa anak2 patung dia


lepas lucky draw
ada nyanyian dari trio
seorang perempuan 2 lelaki
nyanyi lagu2 zaman 80an
not really interesting sebab bukan zaman aku
but enjoy some of it yang aku tahu
and 2 of my colleague umur dalam akhir 40an
they really can dance with the music
tak rancak tau
but really nice to see they dance

selebihnya
as usual ada panggil kumpulan penari, perempuan
i guess semua pun dah boring tengok meskipun seksi
which aku rasa (bukan riak le ya)
if aku menari mungkin ramai yang berminat
sebab tau aku memang tak pandai
so tentu ramai yang nak gelak
tapi if
dancer2 ni memang penari pun
so apa diaorang buat ok je
dah tak hairan if diorang menari
lain lah if ada something extra dibuat
yang jarang dibuat orang
then baru menarik

seterusnya just enjoy myself
lepaking dengan kawan2
ada yang lama dah tak jumpa
then bila berjumpa
confirm banyak cerita 
banyak ketawa
keseluruhannya
meskipun tak semeriah biasa
but aku suka juga dinner ni
lain dari yang sudah2:-


takda persembahan dari branches
takda games tuk manager
protokol kurang but tetap ada

and by 10pm dah selesai pun
macam dinner orang kahwin!
aku lepas tu lepak minum ice lemon tea
sambil bercerita with another 3 friends
almost 1am baru sampai di rumah

sampai rumah terus mandi habis2an
sebab rambut adalah extra keras
penuh dengan klip hitam
penuh dengan sparkling dust
penuh dengan spray
nasib make up & hairdo kat salon cousin
so dapatlah murah sikit
if kedai lain
ada yang mencecah rm100
rm100 just for a few hours???!!!!
ooohhhhhh pembaziran yang ketara
but berbekalkan slogan
setahun sekali
so seratus pun seratus lah!!!!
hahahahaa

begitu lah cerita malam tadi
anniversary dinner










zzzyy



No comments:

Post a Comment

tq, peace :)