Saturday, November 29, 2014

Terima Kasih



setelah berkhidmat tuk aku selama 2 tahun 2 bulan
akhirnya dia terpaksa mengundurkan diri
sebenarnya
secara dalaman takda cacat cela nya
dia sentiasa berkhidmat sebaik mungkin
sekuat mungkin
tapi luarannya
memang teruk!
hampir tak dapat diselamatkan





















terpaksa mengucapkan selamat tinggal 
kepada samsung ace
cerminnya hampir retak seribu
bila tengok aku pakai since bebulan yang lalu
ramai yang ingatkan
yang calar2 kat depan tu 
ialah fashinonable screen protector

bukan wehh
No! No! No!
itulah solatape!!! 
muahahahaaa
solatape tuk menampal bahagian 
yang pecah cerminnya
nasib pecah cermin luarnya
if yang dalam
confirm dah lama aku ucap goodbye

actually aku ni
bukan jenis yang sukar tukar2 phone
aku akan guna until the last hope
sebab tu lah
semua phone aku bertukar
sebab tak boleh nak guna lagi
bukan kerana nafsu 
ikut perkembangan semasa
nak yang canggih2 sajok

dan pilihan aku tuk penganti nya...............



eh bukan iphone 6 
tu aku tak mampu
terlalu mahal & tak worth
tuk orang seperti aku

demand aku tak tinggi
asal boleh call, msg
internet dan main online game
tu jee
and tuk anak aku
asal boleh tengok youtube
sudah


phone baru ni pula
sudah nak jadi hak milik ava
tu pun dia sering merengek
kenapa aku bawa phone tu kerja
dia kata tu phone dia
sebab tab dia dah rosak
so dia ingat aku beli ganti tu
kesian juga tengok
nanti ah 
ada rezeki mami belikan tab tuk nunup















tara.......................
lenovo A889!
beli dalam RM420
oklah boleh buat macam pun
boleh 
selfie
groufie
wefie
fie fie fie
dan yang sewaktu dengannya

actually tak berkenan sangat bila dah pakai
terlalu besar tuk digengam
tapi still get use to it
nanti2 ok le tu kan

or if ada rezeki 
nak beli yang lebih kecik
yang ni bagi kat ava
tengoklah 
camna keadaan ekonomi rumahtangga bulan2 mendatang

k ah dah kul 1.36pm
nak pii mandi
tadi lepak bilik tidur til 12pm
pastu brunch dan ni ngah relax2

have  a great weekend











zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)