Sunday, September 20, 2015

Aktiviti Week-end


haiii 
salam hari ahad
hopely masih ada lah seorang dua 
yang sudi baca blog aku ni
if takda, 
kenalah aku syok2 sorang2
hehehehee


cuti weekend dipenuhi 
dengan aktiviti jalan2 kat shopping mall
semalam ke parkson
hari ni ke parkson lagi

takda beli apa pun
selain dari makanan
kan semalam tu beli donut
kat big apple
hari ni ava masih nak makan pula

so seawal 10am dah drive ke parkson
orang baru nak datang ramai2
nasib masih senang cari parking

datang je terus pergi big apple
tapau
























yang tak berlubang tu je aku punya
(tapi mak yang rembat)
yang selebihnya lima tu
nunup yang pilih























pic hari ni
























pic semalam


semalam beli kat big apple
tapi makan kat marry brown
hari ni beli kat big apple juga
makan kat secret receipe















sebab budak tu kata dia nak makan ni juga
marbel cheese cake
favourite dia sebenarnya new york cheese
tapi takda stok
so ambik je yang look almost similar






















aku pun taknak lepas peluang
makan beef lasagna
dan minum 7 up
nunup lak maintain
dengan air sejuk tapau dia


dasar perut rosak!!
pas minum 7 up
aku rasa cam semacam je sengugut
ehh... tak berhenti lagi ke period niii
2 3 ari kebelakangan ni takda pun
just titisan2 kecil

dalam sakit2
lepak juga kat permaisuri mall
hantar nunup main kat amusement place tu

aku yang jalan2 
tetiba rasa cam lebat semacam je period
nasib guna sanitary pad yang tebal
tapi tetap tak senang hati
pergi beli pad kat watson
pastu pergi toilet
hmmmm....
memang penyakit betul lah aku ni
berdarah tak henti2
memang lebat pun
buat rasa tak selesa je

tapi surprisingly
bila keluar dari building 
cuaca panas kat luar
ok pula perut aku, hilang sengugut
ehhh sejuk ke?
sudah pula aku minum sup earlier
uisskkkkkkkkkk!!
sesuka je nak sakit
benci aku!!!!!










zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)