Wednesday, September 9, 2015

Masa Tuk Mengalah, Demi Anak




isnin
aku dapat parcel dari makcik Bidah
ole2 dari bangkok
terima kasih makcik
terharu aku
kau tetap ingat kat aku :)

satu sling bag
satu bag tuk simpan perkakas mandian/make up
dan satu gelang tangan








kebetulan bag aku pun dah expired
sok esok kerja
cadang nak guna lah yang sling bag tu

pindah semua barang dari bag lama
simpan dalam bag yang bunga2 tu
dah redi semua
sekali ava kata tu dia punya
dia nak simpan barang dia
errrkk!!
bukan tadi cakap if dah besar
dia nak guna ke?

















balik je aku dari mandi
hah!!! dah jadi hak milik
tengok tu duit syiling dan a few notes
dan tab dia
masa aku ambik pic ni
dia tengah main tab


















ni pula bag yang satu lagi tu
dia dah simpan make up dia pun
dah tu masih merengek kat aku
suruh belikan wangi
dan lipstik lagi
aduhaiii anak anak
perempuan tetap perempuan


















Fuh  aku sempat sembunyi yang ni
tu pun dia dok tagih aku 
mana gelang tadi mummy?
mana?
aku kata tahhh...
kan mummy tadi mandi
mana ler mummy tau kan
nasib dia tak banyak soalan lagi


so sekarang if ada barang tu
if aku tak bebetul pertahankan
confirm jadi hak milik dia
or dia buat mainan

memang tak lama pun dia suka
tapi bila turn aku boleh pakai
perasaan excited pakai benda baru tu 
dah takda
tapi apa boleh buat
demi anak
takkanlah nak bertekak kan
hehehehee















zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)