Saturday, November 17, 2018

Si Panda Injured lagi


Balik kerja semalam
Bila nak masuk kereta
Orang kereta sebelah bagitau dia langgar 
Tepi kereta aku masa nak masuk parking
Mengucap panjang aku
Baru je aritu kena langgar dan repair
Ni kena lagi
Fikiran terus blur
Marah tak gembira pu  tak
Cuma yang terfikir
Susah payah nak uruskan nanti

Dalam aku rasa ralat tu
Alhamdulilah sebab
Orang tu tak lari begitu saja
Sanggup tunggu dari kul 1
Sampai aku balik office 4.30
Sebab dia taktau sapa empuan kereta





Kena tempat yang sama
Tengok this entry
Cuma takda lah seteruk yang aritu
Calar panjang je
Tapi tu lah yang ralat
Hari tu dah berkilat sudut tepi ni
Semua di cat baru
Nii again menyusahkan aku
Parking pun langgar

Hari ni aku belum ada mood baiki
Sebab batuk tak kebah lagi
Aku janji dgn org tu
Bebila dalam minggu ni or nx week
So monday aku cuti
Aku uruskanlah



zzzyy

1 comment:

  1. Huhuhu bertabahlah, ujian melanda when you least expect it... huhuu

    ReplyDelete

tq, peace :)