Saturday, October 12, 2019

Bakery_Seed Pastry



Seed Pastry
bakery sebelah belakang office je
hampir tiap2 hari aku ke sana
samada beri bun/ donut tuk ava
ataupun beli bun tuk sendiri


ada a few choices of cake
so far aku belum try lagi
belum ada org birthday nak di celebrate





nak makan kek yang dah di slice pun ada
but lately aku pii
takda lagi dah diorang jual
ni pic a few weeks ago
sekarang cam dah takda lagi mereka jual slice cake






suka tengok burrow ni
tempak letak cookies dan bun






semalam  BFF aku on leave
aku sendiri
so takda lah nak masak2 
turun ke bawah n beli bun je lah jawabnya

pekena 2 biji bun dengan kopi
kenyang hingga ke petang
pastu balik rumah, kebuluran
kul 5.30 dah dinner :)








donut ni faberet dak Ava
2 biji ni sekali jalan

jumaat kan aku balik awal dari dia
so sebelum ambik dia
selalu pastikan ada makanan dibawa bersama
if tak
kesian tengok muka especially bila dia tanya
mummy no food for me??






yang ni bun kecik 
rm2 tuk 3 ketul
sekali jalan je abis 
dimakan masa otw ambik ava :)






white coffee 3 in 1 brand Ah huat jadi pilihan
minum paket ni mug haruslah super besar
if yang biasa tu 
nanti kopi terasa terlalu manis





ni mini pantry kat office
pintunya belakang cubicle aku je
ada penapis Coway
meja kecik dan kerusi




ada microwave dan peti sejuk
ada kitchen cabinet 3 tingkat
yang tingkat ke 3 tu takda sapa pun dapat menjangkau nya
tinggi sesangat







zzzyy





1 comment:

  1. awww syoknya kedai bakeri dekat..AD ni pantang nmpk kedai bakeri, msti nak jugak masuk

    ReplyDelete

tq, peace :)