Tuesday, July 14, 2020

Exercise



10 comments:

  1. aku pernah try la jugak wei, nak dapat 1 minit pun mengigil... huhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama weh, kekunun bgn awal trus exercise. shari je bersemangat. pastu gibab! 😁🤣

      Delete
  2. Nak buat tu masyaallah.. macam nak putus nyawa

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaaa.. tu lah saya tak pernah displin if jenis exercise camni

      Delete
  3. 30 saat je dah tumbang. badan berat tak mampu nak planking lama2.hahah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaaa.. sekali dua je dpt if saya ni sis

      Delete
  4. dpt 20saat je buat plank ni.. hahahahaa

    ReplyDelete
  5. gigil kalau buat plank ni. kalau dapat endure memang hebat lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekali dua trus flat sis. tak terdaya saya buat ni

      Delete

tq, peace :)