Sunday, July 19, 2020

Makan-Hari Jumaat



assalamualaikum

aktiviti makan aku aktif kembali
dah start dah food hunting
cuma sekarang ni

pii kedai makan je
pastu kita balik rumah
takda nak merayau2

ni aku pergi tak bawa family
berdua dengan kawan
kita shopping grocery
pastu pekena char kuetiaw kerang/udang
tambah telur mata
yummy!!
lama tak makan
sebelum pkp dulu
selalu juga makan ni
terlepas rindu





layan lak bersama buntut ayam panggang madu
ni pun lama aku tak makan
oklah layan sikit je kan
lepas rasa teringin




balik rumah layan lak cempedak nangka
yang ni baka yang tak blend sangat
dalam sebiji tu
ada rasa cam nangka
adalak cam cempedak
tapi puas hati lah
beli sebiji dalam RM38, isi nya padat
puas makan





zzzyy

4 comments:

  1. Replies
    1. aah sgt berbaloi sis, skrg kan susah juga nak dapat cempedak nangka tu

      Delete
  2. dulu x reti makan buntut ayam.. tapi ada BFF saya tu suka sngt..
    saya cubala.. ok masih bukan fevret tapi boleh da makan hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaaa.. saya suka panggang dan deep fried tepung. lagi krispy lagi sedap dikunyah dgn tulang2 sekali

      Delete

tq, peace :)