Monday, July 13, 2020

Sabtu Kita




assalamualaikum
happy monday semua

entry throwback
kisah hari sabtu
nah dah nak start berambu ramba ek
RMCO masih lagi weh
tapi tu lah
mak apak dan dak ava
lama dah tak makan kat luar
so kita keluar makan hari sabtu saja
since last week

memang plan nak makan tempat yg sama
kedai yg ada jual chicken siaw pau
tapi org agak ramai
so cancel 
tapau je tuk dia
pastu pergi tempat faberet mami lak




milo dino tuk dak ava
teh o peng logan tuk aku
teh C special tuk mak dan apak





tempat camni

dak ava memang tak reti makan lah
so dia makan lah pau dia
aku gembira dengan mee jawa daging ayam
puas hati!
lama dah teringin
masa MCO ketat dulu
ada lah sekali tapau
tapi tak se best dine in






mee pok special untuk mak
super sedap
minggu ni aku dah mkn mee kolok
so cukup lah sekali seminggu




mee goreng seafood tuk apak
dia kata rasa kureng
tak cam yg selalu dia makan
emmm
yang selalu dia makan tu
mee kolok goreng
mana nak sama
selalu lain yg di mau
lain pula yg diminta
😫😫😫




pastu kita shopping seafood 
ikan
sotong
udang

cadangnya nak ke DIY dulu
sekali dak ava tak dibenarkan masuk
cancel je


sebelum balik 
ajak diorg lunch dulu
masa tu jam dah almost 4
tadi breakfast nya jam 11pm

so pergi makan nasi kerabu kegemaran
bersama ayam berempah
nasi kali ni agak keras
so kuah lah banyak2
lancar je masuk mulut
😘😘😘





zzzyy

8 comments:

  1. suka nasi kerabu..sini payah nak dapat nasi kerabu

    ReplyDelete
  2. ish3 semua makanan sedap... segala mee yang ko tayang tu alahai sedapnya

    ReplyDelete
  3. Tu la, budak2 mesti taknak makan apa yang kita nak makan sangat kat kedai kan haha

    ReplyDelete
  4. sedapnya semua food ni.. kami sejak PKP takde makan kat kedai lagi, sehinggala last week g holiday kat janda baik, kami g breakfast kat kedai.

    ReplyDelete
  5. "Bismillah, ar-Rahman, ar-Raheem".

    Firma: CREDIT FINANCIAL GROUP
    E-mel: (creditfinancialgroup01@gmail.com)
    BBM: {DDA46523}
    WHATSAPP> +447480724786

    Firma: CREDIT FINANCIAL GROUP Dari meja dan pejabat ini CREDIT FINANCIAL GROUP tahun ini menjanjikan menjadi tahun lebih banyak wang dalam akaun bank anda, ini kerana kami menguruskan CREDIT FINANCIAL GROUP memberikan pinjaman kepada semua orang yang mempunyai keperluan kewangan yang besar tahun ini untuk memulakan satu atau dua perniagaan bahkan untuk mengubahsuai kediaman mereka juga untuk menghidupkan semula perniagaan mereka dan jangan takut dengan pemasangan bulanan anda kerana kami mempunyai pakej khas untuk mempersiapkan anda atau bahkan memberi kuliah tentang bagaimana melaburkan wang anda dengan sumber yang sangat tinggi. perniagaan jadi jangan hanya duduk di sana dan kemudian biarkan orang lain maju secara kewangan katakan tidak kepada kemiskinan tahun ini katakan tidak untuk hutang tahun ini tahun ini adalah tahun yang luar biasa yang boleh membawa kemasyhuran Tuhan tidak mengharapkan kita menjadi miskin daripada kita menjadi bijak dalam menjana wang dan kemudian melaburkan wang dalam perniagaan yang sangat menguntungkan jadi melalui ini kami berada di sini untuk memberi pinjaman kepada anda kerana CREDIT FINANCIAL GROUP dipenuhi dengan dana yang anda cari anda boleh menghubungi kami melalui maklumat hubungan di bawah

    E-mel: (creditfinancialgroup01@gmail.com)
    BBM: {DDA46523}
    WHATSAPP> +447480724786

    ReplyDelete
  6. Halo semuanya! Bantu saya berterima kasih kepada Bunda Esther

    Saya Widodo saya tinggal di Medan di Indonesia, saya telah mencari pinjaman selama beberapa tahun. Saya 6 kali menjadi korban penipuan dengan pemberi pinjaman palsu yang telah menghancurkan hidup saya, saya memang mencoba bunuh diri karena mereka. Karena saya punya hutang dan tagihan yang harus dibayar. Saya pikir ini sudah berakhir untuk saya, saya tidak lagi memiliki perasaan hidup. Saya hampir menyerah, tidak sampai saya mencari saran dari teman SISKA WIBOWO (siskawibowo71@gmail.com) yang kemudian mengarahkan saya ke pemberi pinjaman yang sangat andal, Ny. ESTHER PATRICK yang meminjamkan pinjaman tanpa jaminan sebesar 150 juta Rupiah dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan pada tingkat bunga lebih rendah dari 2%. (estherpatrick83@gmail.com)

    Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah pinjaman yang saya terapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, karena saya berjanji akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres . silakan hubungi ibu sekarang estherpatrick83@gmail.com

    Dan saya tahu sebagian besar dari Anda juga telah menjadi korban penipuan, Anda tidak perlu repot lagi karena saya harus menyampaikan kabar baik dan satu-satunya pemberi pinjaman yang dapat Anda percayai, Jadi saya tidak dapat menyimpan ini untuk diri saya sendiri sehingga saya harus mulai dengan membagikan kesaksian tentang mengubah hidup ini bahwa Anda dapat menghubungi saya melalui email (widodocepi@gmail.com) Ny. Esther Patrick Saya selamanya Bersyukur atas Segala yang telah Anda lakukan untuk saya.

    ReplyDelete
  7. Halo semuanya, Nama saya Siska wibowo saya tinggal di Surabaya di Indonesia, saya seorang mahasiswa, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk sangat berhati-hati karena ada banyak perusahaan pinjaman penipuan dan kejahatan di sini di internet , Sampai saya melihat posting Bapak Suryanto tentang Nyonya Esther Patrick dan saya menghubunginya melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Beberapa bulan yang lalu, saya putus asa untuk membantu biaya sekolah dan proyek saya tetapi tidak ada yang membantu dan ayah saya hanya dapat memperbaiki beberapa hal yang bahkan tidak cukup, jadi saya mencari pinjaman online tetapi scammed.

    Saya hampir tidak menyerah sampai saya mencari saran dari teman saya Pak Suryanto memanggil saya pemberi pinjaman yang sangat andal yang meminjamkan dengan pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp200.000.000 dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan dengan tingkat bunga rendah 2 %. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa nomor saya diterapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, segera saya menghubungi ibu melalui (estherpatrick83@gmail.com)

    Dan juga saya diberi pilihan apakah saya ingin cek kertas dikirim kepada saya melalui jasa kurir, tetapi saya mengatakan kepada mereka untuk mentransfer uang ke rekening bank saya, karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres atau penundaan.

    Yakin dan yakin bahwa ini asli karena saya memiliki semua bukti pemrosesan pinjaman ini termasuk kartu ID, dokumen perjanjian pinjaman, dan semua dokumen. Saya sangat mempercayai Madam ESTHER PATRICK dengan penghargaan dan kepercayaan perusahaan yang sepenuh hati karena dia benar-benar telah membantu hidup saya membayar proyek saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, silakan hubungi Madam melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (siskawibowo71@gmail.com) jika Anda merasa kesulitan atau menginginkan prosedur untuk mendapatkan pinjaman

    Sekarang, yang saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman bulanan yang saya kirim langsung ke rekening bulanan Nyonya seperti yang diarahkan. Tuhan akan memberkati Nyonya ESTHER PATRICK untuk Segalanya. Saya bersyukur

    ReplyDelete

tq, peace :)