Wednesday, December 16, 2020

Sushi lagi

cerita semalam 
since last week dah janji dengan bff
nak makan sushi kat zanmai sushi

so semalam aku melapor kerja
lepas cuti 2 hari
aku dan bff belanja boss kita makan sushi
masa pergi sangat lapar
rasa semua nak order





makan bertiga cam makan banyak orang lak


yang ni faberet
tak boleh ketinggalan



lain2 menu
[jgn tanya aku apa nama]
semua aku tak hafal
ada nama depan mata pun
terkebil2 menyebut masakan korea






terrayaki ayam
all times faberet!




yang ni sedap
lapisan luar dia tu lembut je
dalam ialah ayam




ni sushi biasa yang bertemakan
salmon
tuna









nasi ada campur dengan telur mata
daging lembu dan kacang panjang
rasa biasa lah 
rasa nasi korea
kena beli ni
sebab nak dapatkan edaname murah





diakhiri dengan ice cream vanilla
yang diletakkan chocolate didalamnya
sedap!!





btw, korang layan je ek kisah makan2 aku minggu lepas
hujung2 tahun ni semua project makan2



zzzyy





9 comments:

  1. Wahhh...nampak sedap. Tapi takde regu nak pergi makan2 macam ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah if family, mak je kwn mkn camni, tu yg jrg dgn family. ni ada colleague yang mmg sama minat, dah tempat tu dkt je dgn ofis, apa lagi on sekali sebulan ๐Ÿ˜‚

      Delete
  2. Dahla lama xmkn sushi... tengok ko menayang ni eh cravingnya wei...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehee.. aku dah cam acara bulanan. asal gaji org celebrate birthday terus menuju ke sini, lagipun dekat je dgn ofis, tu yg senang je pergi

      Delete
  3. oh no!!!! rindu plak nak makan dumpling!!!!!

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. sekali sebulan selalu camni sis, reward tuk diri sendiri ๐Ÿ˜€

      Delete
  5. Wahhh sedapnya sushi.. ni kalau jarang2 mmg sedap kan tapi kalau selalu sgt bosan pula kan hehehe

    ReplyDelete

tq, peace :)