Monday, October 11, 2021

Eat Clean Episode 2

 

last week minggu eat clean kunun
tapi banyak cheat
masa lunch je ikut menu tu
pastu terus out grid
hahahahaaaaa

no intention sebenar nak eat clean
kawan ajak beli makanan daily org hantar
kebetulan jenis yang eat clean
selama ni colleagues ramai juga 
yang main order je menu ni
cuma tu lah susah cari yang halal
so aritu bff jumpa yang halal
terus ajak aku sekali
aku on je
at least tak bingung 
hari2 cari kat food panda apa nak makan

tu menu ari pertama & kedua
sila refer sini

so ni tuk menu hari ke 3-5

menu rabu
Green salad power protein pack
+ kiwi (Masam weh)
RM12
kecik besar kecik besar je mata menelannya
yang ni aku sangat suka
sedap dan portion yang banyak
cuma sayang sos sangat sikit




menu khamis
Vietnamese roll yogurt dip
RM15
hari ni makan rumput!!!!!!
torture tau cos tak suka 
rasa vietnamese coriander
cam rasa makan sirih ada gak
yogurt dip pun cam takda flabour 
rasa ada gangguan rasa kat lidah tu
sepanjang hari cam susah nak move on
ingatkan aku je tak suka
kawan lagi tak suka
hahaaaaa
tu ler saja dajal sendiri

cakap kat bff 
next week if menu ni, kita skip
takyah order
taknak lah torture sendiri




luckily jumaat
menu dia sedap
salmon with red rice & vege
rm18
suka sangat texture dan rasa salmon tu
selama ni aku agak kureng nak makan salmon
hangir dia extra kuat kat tekak aku
tapi tuk yang ni
super sedap lak
adakah lidah aku dah berpaling arah
dah start suka salmon??
kebetulan sekarang senang nak cari salmon
everywhere ada




minggu ni nanti aku update
taktau lagi akan menu yang sama ke
ataupun tukar2
which aku harap bertukar lah yea
heheheee


zzzyy


4 comments:

  1. vietnemese roll tu memang rumput semata ke wei... kalau dah rasa tak best nak ngabiskan tu seksa

    ReplyDelete
    Replies
    1. rumput arrr. salad campur vietnemese coriandor. rasa mmg tak best. rasa cam mkn sirih dan kapur pun ada

      Delete
  2. ahhahah makan sirih dengan kapur..kelakarlah

    health food kalau menu tak bertukar boleh muntah wei..baik makan quaker oats je

    ReplyDelete
  3. Alaaaa... tak bestlah kalau tak sedap.

    ReplyDelete

tq, peace :)