Thursday, October 29, 2009


Cuaca yang agak panas malam tadi. Bangun je terus mandi cuci rambut semua. Ni tengah duduk bawah kipas ngadap PC. Thursday, semangat tuk kerja baru nak menaik. Semangat, lelebih lagi bila mengenangkan esok adalah Friday. Aku suka!!!!

Hopely today won't have briefing. Previous briefing, Tuesday, aku amatlah mengantuk. 45mins of briefing hanya sia2. Dan rasanya bukan aku seorang saja yang sangat mengantuk. Tengok muka yang lelain pun semua blur dan macam mata garfield.

Bos brief, baca newspaper tentang budget tahun depan. Baca dan baca dan baca. Alahai.... apa kehal lah pula nak buat begitu. Common lah, semua orang dah baca tentang budget tu kat newspaper, takyah lah nak ulang dan ulang lagi. Danlah bos tu jenis yang tak reti nak explained dan tak reti nak buat speech. Dia baca sesaja dari newspaper tu.Rasa nak nangis pun ada. Nangis ketensenan tahap gaban.

Hari ni suppose to have briefing too. Nasib bukan that boss again. If tidak, tuesday dan thursday adalah hari aku akan merasa sakit dan nak ambik MC. Agaknya bagi yang berpangkat manger tu memang suka nak bercakap kan. Yalah tengokkan top bos kat management, meeting sesaja kerja. Tah lah, mungkin tanpa di meeting dan di briefing, diorang hilang hala tatau pa nak dibuat or memang diorang dibayar tuk dengar meeting kot. Tahlah aku pun kureng faham sebab aku bukan bos! :p

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)