Monday, November 30, 2009

Yo! Yo! Yo! Kita bertemu lagi!!! Hohoho!!! macam lah lama dah tak update blog :) gempak je lebih aku ni. Heeheheheee... meh ah gelak sama2 (ngah sengih sorang2 depan ngadap PC).

Mana nak start ya? Kerja or dinner? Eh, macam ler banyak aktiviti berlaku dalam masa 2 hari ni. Sekali lagi, meh menyampah ngan diri sendiri. Eksen tul ler aku ni.

Well2, kerja macam biasa, agak busy. Another partner is going for course so tinggal ler 2 budak itam. Eh, amoi yang dengan aku mana de itam, putih melepak ah, aku yang itam. Isk! Isk! Isk!

Bangun pagi tadi adalah sangat malas sebab ujan. How i wish today is sunday, eh saturday ah, lebih lama cuti. Again, kerja malas dapat gaji rajin! Aku... aku...

Ujung minggu ni adalah kemuncaknya dinner yang dah diplan berbulan2. Hopely semua ok. My part, mostly dah okay. Backdrop banner will be hang on Saturday morning, masa kita rehearsal sekali lagi tu. Popper dah bawa balik rumah redi dalam kotak. Champagne nanti beli. Make up artist aku dah booked. Wasehhh, nak jadi diva ler tu. Tapi.............
BAJU DINNER AKU BLUM ADA!!!!!!!!!! aaaaaRRRRRRRRGGGhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!


zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)