Saturday, January 30, 2010



Hati berkobar2 nak update blog tapi n3 tentang apa yang harus aku bentangkan ya??
Kadang2 rasa banyak sangat kat minda yang nak ditulis tapi sering terbantut tatau mana nak start. Itulah kekadang jadi merapu sebab cerita sekejap2 ni sekejap2 tu. Bila baca balik, sendiri pun jadi confuse. Adakah sangat susah tuk menghasilkan sebuah blog yang seronok dibaca??

Bagi aku kalaulah boleh aku nak blog aku sebuah blog yang pelbagai. Ada cerita family, isu kerja maupun isu semasa. Taknak lah asyik bercerita hal kisah kehidupan seharian saja. Kang nanti kehidupan aku terlalu expose kat public tak best gak kan (Aceceh macam lah ramai yang baca blog aku ni).

Kadang2 blog ni macam tempat melepaskan perasaan kan. Geram benci marah semua dilepaskan dan yang bestnya bila dah ketik ketuk tangan menaip tiap2 ayat tu dan berjaya dipost, sekurang2nya terasa lega skit kan. Walaupun tak ramai yang baca blog aku ni tapi sekurang2nya aku rasa aku dah dapat berkongsi perasaan dengan sesapa yang baca. Meskipun aku bukan lah selalu betul atau positif dalam sesuatu hal yang dibentangkan tapi itulah pendapat dan pandangan aku.

Hah, sekian saja lah idea yang aku ada. Terganggu dek cerita kat TV nun, dah terngangga tengok terus hilang semua idea.

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)