Saturday, January 30, 2010

Semalam selepas mandi malam, terfikir apa nak buat ya?? Dinner belum sebab perut pun belum lapar lagi.

Jenguk dapur, eemmm....... timbul satu idea.



Over cooked banana. Cut it into pieces.



"Roti kaben" of generally known as Hup Seng Cracker. Ada memacam jenis actually tapi aku dah biasa beli brand ni ataupun Jacob.



Lacto Fiber ni beli kat Tupperware. 1st time aku beli, kunun tuk membuang unwanted excess kat badan lah.



Masukkan pisang, roti kaben dan sesudu lacto fiber ke dalam blender.



Masuk 2 tudung sirap perisa pisang.



Segelas air masak.



Pastu blend semua! Sebab nak rasa sejuk, aku masukkan beberapa ketul ais.

Hasilnya..............





Taaaraaaa.............. segelas juice yang pekat. Rasa ok2 lah but mungkin ni lah kali pertama dan terakhir aku buat.

Yang tak best nya sebab pekat sangat disebabkan fiber tu. Makin lama disimpan makin pekat. Kau orang fefaham lah camna rasa fiber tu. Agak mengelikan tekak dan if dibiarkan saja dalam air ianya akan menjadi semakin banyak dan tak sedap langsung tuk di telan!!

Sebenarnya aku buat ni sebab menunggu...........



Chicken wing panggang yang sedap ni masak!!!!!
Nom!! Nom!! Nom!!! <<--sound ni adalah sound ketika makan kat game Cafe World di FB.


Happy Weekend!!!

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)