Tuesday, February 23, 2010

Last nite project makan2 lagi dengan adik2 dan SIL.
This time we go for seafood at Taman Selera, Tanjung Lobang.


Ikan stim. Tah apa ikan aku tak pasti cuma yang pastinya bukan ikan buntal yang jongang tu!!


Sayur midin. Yang ni aku ambik skit je.
Well, allergic makan sayur!!
Rasa cam tersekat2 kat tekak :)





Ketam masak merah. My favourite!!!!
Cuma ketamnya kurang berisi dan tak fresh,
well, abis gak aku dan SIL belasah.
Rezeki jangan ditolak kan kan kan ;D



Udang butter atau udang tepung, aku tak pasti tapi yang pastinya takda menyengat sangat. Cuma yang bestnya udang agak besar dan fresh. Masih kenyal isinya.



Kerang masak kicap!!!
Yang ni sesangat suka. Takda cacat cela nya.
Ngap! Ngap!! Smooth je masuk mulut.



Satay! Satay!! I never say no to satay!!!

Selepas makan2 kita lepak kat boulevard, plan nak makan ice cream. SIL request for 5 layer ice cream!!! :o But instead of makan ice cream SIL shopping baju and seluar kerja. Aku lak sempat beli syampoo blackie,. jenis yang dah lama aku cari, beli 2 jenis sekali! Wash and Shine, Wash and Wax. Bernyanyi2 dalam hati membawanya pulang.


zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)