Thursday, April 29, 2010

Hmm.. beberapa hari ni langsung takda idea nak buat n3 apa di blog. Atau adakah aku dah bosan berbelog?? Tah lah aku pun dah tak dapat nak fikir apa sebab nya atau dah tak dapat nak menafsir perasaan sendiri. Yang pastinya hari-hari agak mendatar. Takda perkara yang mengexcitedkan.



Office pun camtu juga. Busy tu sudah semestinya lebih-lebih lagi sekarang ni ada internal auditor, semua kerja harus di buat hati-hati. Workstation kena sentiasa log off if takda kat meja kerja. File-file yang berselerakan kena padat-padatkan masuk dalam kabinet. My 2nd boss bakal pindah dan berganti. Get promoted and go to another branch. 7 may last day dia. Boss baru bukan dari branch tapi biasalah dengan dia sebab sebelum ni dia mobile officer antara northern region ni. Sekarang ni dalam process service take over dan biasa-biasa kan diri antara satu sama lain. Bagi aku no problem sebab ni man boss, senang tuk bekerjasama. Lain lah if lady boss sure ada ketika nak bercakaran. Biasanya camtu lah kan.

Emmm... perut terasa lapar tapi takda selera nak makan. Minggu ni selera aku jatuh mendadak!! Mungkin sebab banyak kerja mind jadi stress selera hilang! Bagus juga ya, harapnya berkurangan gak berat badan ni sedikit. Ni hanya minum segelas susu Anlene. Agar tulang tak reput wehh!!!!

Tu salah satu sebabnya. Sebab kedua, aku if tak makan, mudah sakit pedih hulu hati or gastrik. To prevent it, elok minum susu cepat-cepat. Bila minum susu pula, aku suka bancuh dengan susu banyak-banyak. 1 mug simpan sampai 7 sudu besar susu, sampai cam nak tepu pula susu tu. Pastu bila dah minum susu, perut mula bergelora.
Kentut tak henti-henti!!!!

Sangat bahaya if minum susu awal pagi sebelum turun kerja. Sebab 8/10 kali aku minum mesti perut bergelora. Pernah sekali balik dari lunch, perut terasa memulas. Cepat-cepat pergi toilet. Huh!!!! Ingatkan nak buang air besar, rupa-rupanya kentut besar!!!! Kedengaran berat-berat dan berderet-deret!!!!!! Soooo scarrry!!!! Terpaksa asyik pretend-pretend siram toilet supaya ada kedengaran air mengalir. If senyap je, kang ada yang masuk toilet boleh sakit jantung lalu pengsan dengar kentut aku!!!

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)