Friday, April 30, 2010

Usually aku suka Friday tapi hari ni bermula dari bangun pagi tadi lagi aku dah terasa sangat malas. Mata mengantuk cam di gam-gam walaupun tak juga lambat tidur semalam. Dah tu bila dah duduk depan PC di office rasa sakit berangin-angin bahagian belakang dah bahu. Huh!!!! Dah flat lah tu. Minggu ni kerja memang banyak, non stop ngadap PC sampai ada kala terasa cam nak termuntah kemabukan PC!!!



Mulanya plan, one of SIL nak belanja family makan. Tapi mak dan apak tak dapat datang sebab hujan lebat kat kampung tambah malam ni ada majlis hari jadi kat sana. SIL yang nak belanja pun jatuh sakit, nak pengsan tadi.

Tengahari tadi my bos ajak happy hour malam ni temankan para auditor. Aku go head aja, jadi pak pacak pun takpa. My mind so pack, i need a break! Nasib lah bos aku ni muda-muda so senang sikit mata memandang bila happy hours bersama. Muahahahaa!!! Bukan mengatal tau, aku masih respect dia sebagai bos aku even umur tak jauh beza. Cuma aku boleh rapat dengan dia sebab aku kenal dia masa dia masih sama-sama dari bawah lagi (of cos tinggi gak ranking dia dari aku masa mula-mula dulu). Aku dengan dia takda lah nak ber Mr Mr sokmo. Aku panggil nama hujung dia saja.



Ada yang melopong bila aku panggil nama dia gitu aja, tapi dia tak kisah. Pangkat tu bukan penghalang yang penting saling sama bekerjasama memajukan department, buat kerja hingga selesas dengan perfect nya!

K nak mandi. Ani dah call, ajak pergi makan dulu sebelum jumpa diorang. Malam ni aku dan Ani jadi GRO!!! hahahaa!!! Salah-salah, suppose to be 3 of us ladies. Cam Charlie Angle. Tah yang satu tu jadi ke tak, aku dah pesan kat dia, if tak pergi aku takmau kawan!!! Dia kata tu lah yang dia takut!! Hahhaaa!!!!!
Aku paling suka menyakat nyonya ni!!!


No comments:

Post a Comment

tq, peace :)