Tuesday, June 29, 2010

Kalau Haiwan Ada Facebook

Kalau lah haiwan ada FB, agak-agak begini lah ya komen-komen binatang tersebut kat STATUS yang macam kowang selalu post tu........


Cicak: Tuan rumah baru beli raket electric, gua kenduri nyamuk BBQ malam nih...



Nyamuk : Baru habis ronda rumah Ajoi..... kenyang burp, alhamdulilah...



Ayam: Tidaaaaaaaaaaak!!! Besok majikan gua mau buat kenduri kesyukuran, gua mau di sembeliiiih!!..



Aedes: Baru jer selamat bagi injekan maut, yeah!!!


Cicak : Isteriku tersepit di pintu $$%^$^&%&*(*(!@#$%%



Kucing Betina : Anak i yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa.....



Ayam : Kawan-kawan... kalau esok gua tak update...bererti gua sudah digoreng... I luv u all... jangan luper wat kenduri arwah untuk gue yaa...



Nyamuk : Siot! sekali drug addict gua hantam daaaa.... Gua positif HIV AIDS... uuwaaa....



Cicak : Mau ke bilik air anak tuan rumah jap.... baru beli videocam baru.



Kucing : Baru je add awek sebelah umah... keturunan PARSI beb!!



Tikus : Operasi malam ni... selongkar kitchen kabinet... sapa nak ikot???



Katak : Malam ni nak wat konsert la.. da lama tak hujan ni... hangat oiii..



Ular : Rasa macam nak makan lauk telo la malam ni. Mana nak cari ek....



Anjing : Aku tension bila ada mat rempit berkumpul tepi rumah aku tiap malam. Nak tido pun tak senang. Hanjeng punya orang....



Kuda : Patah kaki!! Rider aku bangang salah timing bila nak lompat pagar, sekarang rehat kat kandang.



Kura-kura : Aku sakit hati bila bini aku berjalan. Lembab macam siput babi!!!



Siput babi : Aku sakit hati bila bini aku bergerak. Lembab macam kura-kura.



Gagak : Tadi jumpa KFC, jangan jealous...



Burung Kakak Tua : Penat betul nak ubah stigma masyarakat. Walaupun aku Burung kakak tua, tapi aku burung jantan!!!!



Babi hutan : Susah betul nak cari makanan halal sekarang ni.



Kera : Semalam GF aku bagi bunga. Sedap juga kunyah..


Tikus : Aku makan mee goreng mamak kat Al Naz maju@precint 9. Meh la join sekali


Lalat : Asyik hurung bangkai je. Alhamdulilah hari ni jumpa nasi bungkus


Sotong : Aku bengang bila tapak sulaiman ejek aku si lembut



Kucing : Update petang karang tepat jam 5.00pm slow ngendap ala-ala pink panther nyurik ikan bawal kepunyaan kak lela majnun....


Lipas : Merasmikan pengunaan kepak baru, sekali bila dikembangkan... gerun tengok member aku kena tarik dengan jeli-jeli panjang kepunyaan cik cicak. eeee seram nyeeee....



Itik Serati : Hahahaha!!! lawak-lawak ayam serama tu ada hati jalan tersengguk-sengguk.... nak tiru aku le tu... lol lol



Ikan laga : Boring sey.... duduk seseorang dalam jar ni



Ikan parang : Kurang asam punya manusia, letak gambar aku kat depan bekas keropok



Ikan Sepat : Terkenang jiran sebelah yang dah dijadikan ikan perkasam. Al Fatihah...



Ikan Mas : Macam mana nak kurus nie???



Ikan Jerung : Kenapa takda orang nak add/approved aku :(



Ikan Arowana : Cantik tak sisik I? Cantik kan?



Ikan bilis : Wah ramainya kawan kita. Tahniah remy, ko kawan aku yang ke 5000

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)