Thursday, July 8, 2010

Balik kerja terus lepak ke Emart ambik spectacle mak. Jalan ke Permy perrgghh!!! Sangat-sangat jammed. Orang balik kerja ramai, tapi jalannya hanya 1 way, tu ler teruk kena berbaris panjang. Dah tu Permy kan memang area perumahan kos rendah ke kos sederhana, memang ramai lah yang beli rumah kat sana. Mentang-mentang jalan ke rumah aku tak jammed, rasa sangat tortured lah camni.

Emm, world cup pun dah nak masuk final, awal pagi Isnin ni nanti antara perlawanan final antara Netherland Vs Spain. Kat office ramai yang anjurkan betting box. Aku turut memeriahkan suasana. Sebenarnya aku minat kat Germany tapi dia dah tak berpeluang tuk final, so terpaksa lah tukar jadi betrayer, pilih Netherland :)



Cakap tentang world cup ni, Octopus si Paul tu sering menjadi topik perbualan termasuk aku. Aku rasa nak makan dia sebab hari tu prediction dia tentang kekalahan Germany mengena.
Aku cakap kat kawan, ahad ni, Paul tu aku makan buat breakfast, lunch, dinner dan supper. Padan muka!!! Dengar berita, Argentina nak meratah si Paul, Hahahhaa!!!! Siap lah kau Paul Paul....

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)