Tuesday, January 10, 2012

semalam kerja lebih busy dari hari ni
tapi aku tak seletih hari ni
effect sebab nak menses kot
sampai ava pun mak yang tidurkan
tak larat aku nak tidurkan
sebab sekarang dia susah nak ditidurkan
asyik nak bermain saja
semalam dalam 2 jam aku tidurkan
baru dia tidur
ayoyoyooooo... aku sendiri yang nak tidur dah

sambil menaip ni sambil tengok gusti kat channel Supersport
lama tak tengok sebenarnya
dulu memang best bergusti sesaja
sekarang ni banyak betul drama king
berlawan cakap kat gelanggang
then tadi siap rapping lak
aduhaiii ngarutnya
dalam sejam kau tengok
if dalam 15mins dia bergusti dah kira bagus
yang lelain tu semua dok gusti bercakap
body yang gusti tu pun takda lak apa sangat
biasa2 je, ramai yang cam beach boy je

bila ingat
zaman The Rock, Stonecool memang best
time tu gusti memang popular
sekarang semua dah retired, rock dh jadi pelakon
bila dah berlakon baru perasaan rock ni hemsem
dulu takda pa2 feeling aku tengok
just seronok diorang bergusti
and the best thing is dia memang sided orang yang baik

nanti bila korang tengok aku lama tak update
fefaham lah ek
sebab aku cam dapat rasa
seakan akan monitor PC aku ni nak rosak
memula dulu asyik auto tutup pasang tutup pasang
the gila auto adjusting
dan sekarang ni cam dah kabur lak
selain agak bergegar
nak mati lah tu
aiyoooo... nak pakai duit lagi
fening!! fening!!!

k lah nak tidur
nak mimpikan the Rock
goodnite...

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)