Thursday, January 26, 2012

Twitter???

tah kot2 nya aku seorang je
yang tak reti guna twitter kot
rata2 orang sekarang bukan main lagi
tweet sana tweet sini
lelebih lagi semua dah guna handphone berinternet
sekejap2 bunyi tit! sekejap2 bunyi tit!
or version msg tone yg aku bagi contoh ni pun
masih ketinggalan zaman :)

aritu ada gak aku buka account twitter
saja2 nak tengok kehebatan twitter
yang orang sekarang tengah hebat guna
memula login je pun susah
login asyik tak successful

pastu nak letak profile picture pun
asyik tak dapat2
give up!!!
a few days later try lagi
kali ni try befriend with seorang colleague tu
fine
then buka lagi dia dah accept

tah somehow aku apa aku dok tekan
apa aku dok click
connect dengan colleague tu terputus
dah jadi tak friend kembali
adeehhh...

lepas tu try to follow orang
tah sapa nak follow lama gak fikir
last2 follow Mariah Carey
fuyioooo!!! canggih woooo
trus nak follow artis omputih
tak sedar diri tak reti guna pung

then jumpa colleague tu
suruh dia accept request aku again
tapi since then tak pernah masuk lagi
aku rasa boring
mungkin sebab aku tak reti guna
or mungkin sebab aku bukan artis
rasa takda cerita yang asyik
perlu aku kongsikan bersama

but all and all
sebab tak reti guna
and takda belajar guna
aku tak minat twitter
rasa cam leceh je
berbeza dengan FB
FB takda buat apa2 status pun
boleh gak layan status orang lain
dok komen2 (if rajin lah)
tengok2 gambar
sharing link and most of all
Main games!!!!

haruslah terima hakikatnya
aku ni kurang canggih dalam IT ^_^


zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)