Tuesday, May 1, 2012

dah kul 9.42 tapi masih baring2 atas tilam sekejap tadi
ava bangun awal 
tambah malam tadi dia menangis lagi
menangis yang bersungguh2 tau
tah kenapa aku pun tak tahu
sejak 2 3 bulan ni jarang sekali miss menangis malam
aku dah immune dengan suasana begitu
kekadang ok but most of the time tension
terutama bila kerja sangat meletihkan

semalam dia lempar remote control astro
sampai sangkut2 taknak tukar channel
asyik channel Ceria 611
then bila aku nak turun pergi cari remote ganti
remote ok lak
since dah ajak ava jejalan 
kesian juga nak bantalkan
bawa lah dia main2 kat airport
kan ruangnya luas, senang tuk dia berlari2

n3 tergendala kat sini tadi
ava asyik nak menganggu saja
nak buat kerja rumah
dia nak menepek kat aku saja
hilang je aku dari pandangan terus meraung
alahaiii.... berbelit otak

k  lah
dah takda mood nak menaip dan cari idea
kang nanti2 aku dah tenang
aku tulis n3 lagi





zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)