Friday, July 27, 2012

ughhh... leganya dah jumaat
lama rasa minggu ni berlalu
mungkin sebab puasa 
tu ler yang rasa sangat lama

sebenar in my mind
time puasa2 ni
aku nak bangun lewat
aku taknak kerja
sebab if kerja berat sikit
semput then terfikirkan makanan
dasar kan :)

2 hari lepas aku timbang
setelah 5 hari
hanya 400gram berat menurun!
400grm okeh...
apasal lah lemak aku ni susah sangat nak susut
dah pekat melekat kat badan kot :O
dah sebati dan tak boleh nak dibuang lagi

tadi timbang lagi
emmm.. 600grm menurun lagi
sengih2 sorang aku
emm... dalam last 2 days ada gak perkembangan
lompat2 boleh!!? hahahhaaa

hari ni lama nak tunggu berbuka
sebab jumaat aku balik awal
since balik awal
aku singgah lah beli barang kat gerai kecik2 
passby on the way balik rumah
bukan bazaar yang besar tu
yang besar tu tak sanggup aku harungi

eh memacam pula kuih aku beli
bila masuk dalam kereta nak pulang
aku cakap sendiri
ni confirm mak bebel
beli banyak2 kang tak dimakan
tu ler yang aku malas pergi kedai ni
napsu menguasai selera
and bila sampai rumah
belum masuk gik mak dah bebel 
apasal beli banyak sangat
membazir..
aku kata aku rasa nak makan semua....
hahahaa.. cam lah perut besar sangat

oklah weh..
nak layan tv3





zzzyy

1 comment:

  1. Hello ShirVen, hope Ava is feeling better now.
    I enjoyed reading your lively posting....
    You have a nice day and keep a song in your heart.
    Best regards.
    Lee.

    ReplyDelete

tq, peace :)