Tuesday, October 2, 2012

Makan Lagi

dua minggu berturut2
tiap jumaat ada makan2 kat office
minggu lepas
birthday celebration tuk colleagues
yang lahir bulan May-Aug



KFC & Pizza
serta air double chocolate yang buat aku bloated
menyesal minum cepat2
(sebab takut icecream dia hancur)
mampu makan hanya 1 sliice pizza
yang KFC tu aku bawa balik
bagi ava makan
which dia pun takda lah makan sangat pun


cake & pizza
sekarang, terlliur tengok
tapi if ada depan mata
takda gak mampu mana makan
paling banyak pun 2 slices


cheese cake yang sangat sedap
dibeli kat secret receipe
aku mampu makan 1 slice each
tu pun yang kecil saja
rasanya very rich!
ingatkan aku kuat makan
tapi rupa2nya tak
tanda2 dah sunset lah tu
pening bila makan banyak sangat yang berlemak

yang menu jumaat lalu
simple lagi dari minggu sebelum
tak larat nak makan heavy sangat lagi
dah lah yang makan tu
orang2 tua
(eh tak termasuk aku ek :p)
semua kena jaga kesihatan















kuih muih yang beli kat bakery
tengok memang rasa nak makan semua
tapi aku makan 3 biji je

dahtu kenyang sebab banyak makan grapes
serta oren
beli grape sekotak besar
oren pun sekotak besar


icecream cake yang amat sedap
yang ni makan farewell
tuk seorang colleague yang birthday
dan seorang pula birthday





zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)