Saturday, November 3, 2012

Happy 2nd birthday dear Ava

Nak update semalam
Tapi banyak aktiviti
So bila tiba malam
Ava dah tidur
Aku boleh layan internet
Mata amat ngantuk pula

Cuti lagi
Sebab nak bersama ava sepanjang hari
Semalam 1 nov 2012
Genap lah 2 tahun umur dia
Tak terasa masa berlalu
Seperti baru sekejap yang lalu
Aku dukung dia sebagai bayi
Sekarang dah jadi budak kecil
Yang aktif
Suka menyanyi
Suka menari



Happy 2nd birthday sayang
Kan last friday dah celebrate bday dia
Yang tu bersama kaum kerabat family
Yang ni simply je
Aku buat kek hati yu favourite dia
Hias dengan simply deco
Termasuk biskut bentuk fish dia
Coco krunch & cornflakes
Yang penting lilin
Tak cukup sekali nak tiup lagi dan lagi lagi



Bersama BFF tersayang
Siang malam bersama
Tidur peluk2
Shushu mesti nyegek (nenek) buatkan
Takmau mummy
Tapi if aku around
95% dialogue adalah
"mummy up mummy up"
Terus lupa nyegek



Celebrating dengan....
Bawa dia jalan2 kat mall
Minum fresh juice
Pergi amusement place
Main bumper car
Main kereta goyang2
Otw balik rumah dia tidur keletihan
Aku lak sampai rmh
Terus makan & tidur 3 jam!
Macam ular sawa!!!
Petangnya pula
Pergi melawat n mencium timmy
Makin samseng n gebu budak tu
Buat aku geram
Rasa nak peluk cium sesaja

Begitulah bagaimana
Aku celebrate birthday ava
Insyaallah bila dah besar sikit nanti
If ada rezeki
Mungkin boleh bawa dia melancong












No comments:

Post a Comment

tq, peace :)