Thursday, November 1, 2012

Lately menghadapi masalah sangat
Pampers ava sering bocor
Previously dia guna huggies pant
Dia dah taknak guna pamper yg main gam tu

So di pasaran
Hanya ada 3 brand yang ada jenis pant
Huggies, mamipoko n dryper

Mula tukar guna pant
Aku gunakan ava drypant dryper
Mula2 ok
Then...
Tiap2 pagi
Bangun je dia kebanjiran
Emm tak boleh jadi nii

Pastu guna huggies
Yang biasa tak cukup bagus
Masih kebocoran
Then guna yang extra protection
Yes! Sangat bagus
Takda masalah
Sehinggalah diorang repacking huggies
Semua kucar kacir
Bila aku beli 2 pamper
Jenama huggies
Dua2 lebih kurang sama je

Ava ni jenis yang banyak minum
So kencing pun banyak
Sering berlaku
Walau tukar before tidur siang
1 2 hrs later
Dia kebanjian

Sekarang cuba mamypoko
So far so good
Harapnya dapat lah menampung kencing ava
Terutama mlm hari




Ni dua jenis mamypoko aku try
Yang pink lebih tebal
Tapi aku tak suka sebab
Takda dalam pack besar
Yang ni ada belasan keping je
Tah brapa aku tak pasti
Mls nak cek kat bilik nun

So far ok gak
Belum ada kebocoran masa tidur malam




zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)