Wednesday, December 4, 2013

*ambik penyapu lidi
Sapu celah2 blog*

Fuh! Berdebu blog tak berupdate
Kebelakangan ni
Makin uzur
Tambah keja banyak kat office
Tambah ada auditors
Tiap2 hari kena menyelongkar store
Kan aku accountant cum store keeper
Ops lebih kepada kuli's

Emmmm....
Lately aku selalu rasa pedih
Bila airmata masuk mata
Adakah kerana airmata tu ke
Or kerana airmata tu kena make up
Ehhh, tunggu!

Apa aku kata ni
Camne eh nak explain

Errk
Macam ketika driving kan
(sering berlaku time aku driving)
Tiba2 mata rasa perit pedih
Makin digosok makin perit
Aku wonder adakah kerana airmata tu
Atau kerana airmata bercampur dengan compact powder
Sekarang aku guna bedak brand pixy
Dulu safi rania

Tapi bila fikir
yang dah start pedih tu pun
Sebelum aku gosok
Adakah memang by this age late 30s
Hormone airmata camtu
Or something not good
Tengah membiak kat badan aku
Coii!! Coii!! Coiii!!




zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)