Saturday, May 10, 2014


lepas masak tadi 
dengar2
rumah senyap je
hanya bunyi kartun kat tv 
takda lak bunyi game dari tablet
cek2
aiyoo budak serba hitam 
pakai almost cam spiderman 
kecuali muka tak bertutup
dah berlayar tidur

tablet jadi bantal peluk
berbalut dengan wayar charger dari powerbank
rambut messy tak berikat
selimut memang sah2 kat hidung

aku on ekon
sampai sekarang pun belum bangun
mak joined sekali
mungkin aku pun sekejap lagi join sama
lagipun dah telan ubat batuk
lately asyik batuk
kerongkong ni dah tak boleh sangat makan pedis
asyik mengatal cam nak digaru-garu
very irratating!

asalnya nak buat biskut dengan SIL
tapi malam ni aku ada wedding dinner
cam susah lak bawa baju semua pi rumah dia
pastu camna nak cari alasan
agar ava taktau aku pergi
sebab if tau confirm dia nak ikut
if kat rumah aku
senang je 
nanti suruhlah dia pi kedai dengan aki
then aku pergi
if dia tanya kata mami go to work
kekadang nangis gak mencari
but most of the time tak
sebab dia dah leka dengan barang dia beli kat kedai

k
aku nak nap sekejap
epi weekend
tak larat tulis panjang lak
asyik batuk2 ni
sampai sakit kepala



zzzyy


No comments:

Post a Comment

tq, peace :)