Sunday, May 11, 2014

Mother;s Day

aku ni if nak curah rasa
agak kolot, tak reti sangat
malam ada lah cakap kat mak
epi mother day
which rasa cam takda meaning sangat
just a words

cos aku rasa
takkan ada kata2 yang sesuai
tuk describe apa yang rasa
terhadap mak

no doubt 
memang sering berselisih faham
gaduh2 
tapi tu tak kurangkan rasa sayang
which again aku taktau camna nak terangkan

so sempena hari ibu ni
as semua orang wish
(aku pengikut orang saja ke?)
whatever

























dalam banyak2 words yang aku google
berbunga2 berjela2
ini yang aku paling suka
cos aku percaya if kata sayang kat dia tu
mak memang dah tau pun





























and on this day
a few years back
the boy was born

















































adik yang bongsu, Aldrin
tak terasa dia dah besar
ingat dulu masa dia lahir
he the forth boy in the family
so aku cam tak percaya 
masa mak kata boy again

first thing aku buat masa tengok dia
selak lampin tengok anu!
hahhaa!! confirm lelaki
a bit kecewa sebab expect 
akan ada kawan perempuan
rupa2 boy again
but well,, that it!!
aku sorang je perempuan pun sorang lah
at least aku yang tua
boleh jadi boss!!!!!
muahahahahaaa!!!











zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)