Friday, November 23, 2012

n3 kat bawah tu
sepatutnya di publish selasa lepas
but tah somehow camne tak ter publish pula
tu yang tadi baru publish
so jadilah cerita basi

since semalam aku dah masuk pejabat pun
dah bekerja sungguh2 :p
so far annual leave tinggal 2 hari
sap2 sui je nak clear tu
if lebih pjg pun no hal
aku lagi suka :)

keja not bad
agak busy
aku balik another partner lak cuti
so kena lah cover
sebagaimana dia cover aku
masa aku cuti aritu

ni kisah semalam
dah 4 5 mins dari rumah
dengar cam miaw2
aku dah tau
ni mesti ada kucing msk bumper depan blackie
patah balik rumah
minta tolong apak ambikkan

ingatkan sekor
rupa2nya 2!
mak dia dah nervous pun
harini aku takda tgk anak dia lagi
tah mana dia bawa lari
lantaklah
bukan kucing aku pun
just straycat
aku dah pinjamkan tempat
tumpang beranak dah bagus

cerita ttg ava lak
today dia dapat bday present lagi
dari another adik n SIL
dapat anting2 berpermata putih

haritu another adik n sil
bagi dia gelang tangan as bday present juga
last year, aku lak bagi rantai n pendant
dah macam mami karum lak anak aku tu

thanks adik2 n sil2 for the give
ava, mami n dadi all love u!



zzzyy


No comments:

Post a Comment

tq, peace :)